środa, 31 maja 2017

Goldwell - profesjonalny szampon do włosów. Czy rzeczywiście taki pro?

Ostatnimi czasy udało mi się przetestować/zużyć trochę szamponów do włosów. Nie wiem dlaczego nie opisywałam ich na bieżąco, ale teraz postaram się to nadrobić :) Zupełnie przypadkowo w moje ręce jakiś czas temu wpadł szampon firmy Goldwell nadający połysk włosom farbowanym. Jeżeli jesteście ciekawe mojej opinii - zapraszam do czytania.

Szampon kupiłam z myślą o mojej mamie, która stale farbuje włosy. Od razu pokusiłam się na profesjonalne opakowanie o pojemności 1200 ml. Przecież szampon fryzjerski nie może być zły? Otóż moja mamę niestety uczulił i dostałam go w spadku.


Szampon ma za zadanie delikatnie oczyszczać skórę głowy, chronić kolor przed blaknięciem dzięki zawartym filtrom UV. Po umyciu włosy maja być promieniste, wygładzone oraz dobrze odżywione i oczyszczone. Z oczyszczeniem skóry głowy i włosów zgadzam się w 100%. Produkty do stylizacji zmywa bardzo dobrze, dodatkowo jest bardzo wydajny i dobrze się pieni. Przy włosach za łopatki stosowałam 2 pompki, po obcięciu - jedną. Po umyciu zawsze czułam, że włosy są świeże i zadbane. Dodatkowo nie przetłuszcza włosów, co dla mnie jest dużym atutem. Minusem jest problem z rozczesaniem, ale odżywka w spray'u zniwelowała ten problem.

Kosmetyk bardzo ładnie pachnie - trochę przypomina gumę balonową. Wydaje mi się, że producent chciał przywołać zapach granatu, którego ekstrakt znajduje się gdzieś w środku składu, ale mi to bardziej przypomina jednak chemiczną gumę. Opakowanie jest tradycyjne - biała butelka z naklejką, która nie zachwyca, ale również nie jest brzydka. Mimo swej prostoty ładnie wygląda na wannie.
Pompka się nie zacina, dobrze dozuje produkt: możemy ją wcisnąć do samego końca jeżeli chcemy więcej kosmetyku lub do połowy przy krótszych włosach.

Jeżeli szukacie szamponu, który dobrze oczyszcza skórę głowy i jednocześnie nie wypłukuje farby z włosów to ten produkt jest dla Was. Można go kupić w 2 pojemnościach: 250 i 1200 ml. Ja za ten większy zapłaciłam w Hebe ok 120 zł. Jednorazowo jest to dość wysoka kwota jak na szampon, jednak w zestawieniu z jego wydajnością zdecydowanie zakup jest opłacalny.

Używałyście produktów marki Goldwell? Jakie są Wasze opinie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz