sobota, 20 maja 2017

Pazurki hybrydowe - Cha Cha od Kabos Cosmetics

Słoneczko wreszcie wyjrzało zza chmur, więc czas ożywić nasz manicure. Dziś przychodzę do Was z propozycją fioletowego manicure, który wykonałam w całości produktami firmy Kabos Cosmetics.

Do wykonania stylizacji użyłam:

1. Baza+top z serii Infini
2. Lakier hybrydowy GeLike Cha cha
3. Cleaner



Całość stylizacji wykonujemy tak samo jak manicure hybrydowy:

1. Przygotowanie paznokci (opiłowujemy, spychamy/wycinamy skórki, matowimy płytkę)
2. Odtłuszczamy płytkę paznokcia
3. Nakładamy bazę - w tym konkretnym przypadku z racji tego, iż nakładamy bazę z serii lakiero-żel utwardzamy ją w lampie led/uv 3 min zgodnie z zaleceniami producenta
4. Nakładamy kolor -> utwardzamy w lampie UV - 2 min. Ja mam lampę CCFL i utwardzam 1 min.
5. Całość pokrywamy topem (w tym przypadku baza i top to jeden i ten sam produkt). Utwardzamy 3 min.
6. Przemywamy cleanerem i GOTOWE :) Możemy się cieszyć pięknym manicure przez co najmniej 14 dni :)

Całość stylizacji zajmuje mi ok 45-60 min w zależności ile czasu muszę poświęcić na wstępne przygotowanie paznokci. Oczywiście całość możemy ozdobić wybranym pyłkiem/cyrkoniami/naklejkami, ale ja miałam ochotę tylko na lakier.

Jak Wam się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz