czwartek, 29 grudnia 2016

3 propozycje na zimowo-świąteczne pazurki

Witam Was serdecznie po dłuższej przerwie, spowodowanej po trosze problemami prywatno-zawodowymi i brakiem natchnienia na umieszczanie ciekawych postów. Niestety mam tylko jedną twarz, dwie ręce i zanim coś gruntowanie przetestuję to troszkę czasu mija, a nie chce pisać opinii, której nie jestem pewna, tak dla samego pisania.

Dziś chciałabym Wam przedstawić 3 zdobienia zimowe. 2 mogą być również wykorzystane na zbliżającego się wielkimi krokami Sylwestra. Wszystkie zostały wykonane lakierami hybrydowymi.

1.     Pierwsze zdobienie wykonane przy pomocy pyłku Cameleon firmy Kabos Cosmetics. Zdobienie to wg. mnie jest bardzo szybkie w wykonaniu, ale zarazem efektowne. Coś specjalnie dla kobiet nie mających dużo czasu na malowanie paznokci.

Jak go wykonać?

- wykonujemy manicure hybrydowy. Na sam koniec utwardzamy topem Base & top firmy Kabos cosmetics. Następnie przecieramy suchym wacikiem bezpyłowym tak, aby usunąć warstwę dyspersyjną. Nie bójcie się, że cały wacik się przyklei i zostawi włókna, wszystko ładnie się ściera. :)
- przy pomocy palca lub pacynki do makijażu nakładamy pyłek i wcieramy w paznokieć, tak aby powstał efekt tafli. Nadmiar pyłku usuwamy pędzelkiem.
- następnie nakładamy top. Ja nakładam 2 cienkie warstwy, gdyż u mnie pyłki mają tendencję do szybkiego ścierania się, a ten sposób powoduje, iż mogę się cieszyć nienaruszonym zdobieniem przez 2 tygodnie :)



       Drugie zdobienie również wykonałam przy użyciu pyłku do zdobień. Tym razem firmy Indigo – efekt holo w odcieniu
       Fuchsia.
- Schemat jest taki sam jak przy poprzednim zdobieniu. Najpierw malujemy paznokcie wybranym lakierem.
- po utwardzeniu w lampie wcieramy pyłek. UWAGA: ten pyłek wcieramy na paznokieć z warstwą dyspersyjną.  
- nakładamy top. U mnie 2 cienkie warstwy.


       
3.     Trzecia i ostatnia propozycja jest typowo zimowa. U mnie zagościła jako zdobienie wigilijne, ale z powodzeniem można wykonać przez cały zimowy okres. Nie ma śniegu za oknem, to chociaż będziemy miały śnieżynki na paznokciach. :)

- wykonujemy tradycyjny manicure. Ja użyłam kolor So Sexy Kabos cosmetics, gdyż dla mnie jest to najpiękniejszy odcień czerwieni. Klasyczny, eleganci, z klasą, ale zarazem bardzo kobiecy i seksowny.
- na utwardzonej drugiej warstwie koloru (nie odtłuszczoną) namalowałam prosty wzór śnieżynki białą hybrydą. Dodałam kilka białych kropek i gotowe :) utwardzamy w lampie
- na ozdobione paznokcie nałożyłam dodatkowo Aurora Effect Indigo nails – piękny przeźroczysty lakier w maleńkimi drobinkami mieniącymi się na różowo.
- utwardzamy w lampie, pokrywamy topem, znowu utwardzamy, przemywamy odtłuszczaczem i proste zimowe zdobienie gotowe :)



Mam nadzieję, że powyższe zdobienia się Wam spodobają i zainspirują do wykonania własnych zimowych pazurków :)


Wszystkiego najlepszego w Nowym 2017 Roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz